07.09.2010/01.22

Yayınlandı: Ekim 19, 2010 / açık günlük

Ulan günlük.. Şimdi kızdın direk bana sevgili günlük demedim diye biliyorum..ama sevgili dediğim üzüyor beni napayım bir sen kaldın beni dinleyen senide riske atamam ki..

 

Evet evet yine canım sıkkın .. neden sorma her zaman ki.. Sanki göz kapaklarımın içinde resmi..Sanki iç kulağımda sesi..Sanki ensemde nefesi.. Herkes gidince bir o kalıyor.. Kovamıyorum, içimden atamıyorum. Ne yapayım. Öleyim mi öldüreyim mi.

 

 

 

Nefret ediyorum :@ Bide seviyorum. Ama aslında daha çok nefret ediyorum ya da daha çok seviyorum. Bilmiyorum. Hani keşke yanımda olsaydı da ama sevgili olmasaydık..Özlemezdim o zaman..yada keşke hiç gitmeseydi de böyle olmasaydık..Yada gitseydi de böyle gitmeseydi uzaktan sevseydik..

 

 

 

Bak yine keşkelere başladım uyarmıyorsun da.. Pişman değilim hiçbir şey için ben elimden geleni yaptım.. Avutacak mı bilmiyorum ama böyle dedim her sefer bir daha diyeyim.. Neyse günlük ben gidiyorum benim onu özlediğim gibi beni özler misin?

 

Bir Yanıt Bırakın

