12.10.2010/16.18

Yayınlandı: Ekim 19, 2010 / açık günlük

Ulan günlük. Yine geldim ben,yine anlatacaklarım var.Canım sıkılıyor,bir şeyler yazmam lazım.çünkü sadece yazınca iyi hissediyorum…

 

Bir yalana inandım yine…Uzaklaşınca,mesaj atmayınca,onu düşünmeyince daha doğrusu düşünmemeye çalışınca iyi olucam sandım..başta işe yaradı ama..Ama sesini duyunca onun..yine her şey alt üst yine her şey en başa döndü..Merak ediyorum bu bir lanet mi? Yoksa benim kaderim mi? İnsan kaderini yenebilir mi ki,yoksa lanetini kabullenmeli mi?

 

Ulan günlük…Sanki aynı şeyi farklı zamanlarda farklı cümlelerle anlatıyorum sana..Hiç iyileşmiyorum da ondan.Mutlu olduğum oluyor ama hiç huzur bulamıyorum..

 

Artık unutmakta istemiyorum,bunu yapamayacak kadar çok bağlıyım biliyorum.Kendimi ikna edecek kadar gücüm yok.bu yüzden vazgeçtim unutmaya çalışmaktan..Ama buda çare olmuyor.Bununla da yaşamıyorum ki..Yine güvenemem..yine gidemem bile bile yalanlara..Sadece sevmek yetmiyor,güvenmekte..Bazen hayatın önümüze koyduğu yolların hiç biri düzgün olmuyor..İşte bu yüzden yaptıklarımızdan pişman oluyoruz yada pişman olacağımızı bile bile ,istemeden bazı şeyler yapabiliyoruz..

 

Ulan günlük yine bağladım karamsara..Bir ışık ver,bir yol göster…

Neyse ben gelirim yine dayanamayacak gibi olduğumda..Şimdilik hoşça kal..

 

Bir Cevap Yazın

