14.10.2010/16.21

Yayınlandı: Ekim 19, 2010 / açık günlük

Ulan günlük.. Çok sık gelir oldum sana..çok mu çaresizim, çok mu mutsuzum..Aslında hayır.Eskiye göre gayet iyiyim de..Çok özledim sebep bu olsa gerek. Kendimden emin olamadığım tek konu o işte. Bir sabah çok iyi uyanıp onun bir mesajıyla çok kötü olabiliyorum.. Yada ne biliyim.. Unutmak için çabalayıp, onunla ilgili bir anıyla yine eskisi gibi, çoğu zaman eskisinden daha kötü olabiliyorum..

 

Eskiden şiirler yazardım ona..Birlikte olduğumuz zamanlarda da, aramızın kötü olduğu zamanlarda da..Artık hiçbir şey yazamıyorum. Sanki ilham perim öldü ve ben yastayım..Daha öncelerde bahsettiğim gibi umudum ve daha birçok şeyim çalındı benden..Bana ait bir tek sen kaldın..Senide kaybedemem. Çünkü sen sadece dinliyorsun beni. Evet bazı zamanlar cevap vermeni çok istediğim oluyor ama cevap vermemen , sadece bir dinleyici olman gerçekten çok iyi benim için.. Ya sende diğerleri gibi saçma sapan “tavsiyeler” verseydin !!

Olmazdı o zaman sende diğer herkes gibi, her şey gibi anlamsız olurdun..

 

Seni seviyorum be günlük. Kardeş gibi, sırdaş gibi.Sen hiç gitmeyeceksin biliyorum..Kalemim,kağıdım olduğu sürece benimle kalacak olmanı bilmek gerçekten iyi hissetiriyor..İyi ki yazmaya başladım, iyi ki seni buldum…

 

Yine gelirim şimdilik hoşça kal günlük..

 

Bir Yanıt Bırakın

