17.10.2010/01.36

Yayınlandı: Ekim 19, 2010 / açık günlük

Ulan günlük. Ders çalışmaya çalışıyordum. Bilirsin müzik eşliğinde çalışmayı severim. Ama hiç bir şey anlamadım :S Her şarkıda bize ait bir şeyler buluyorum. Sonra elimde sigara köşeden dönüp gelecekmişçesine bakarken buluyorum kendimi sokaklara, pencereden.

Gözlerimin yaşarması suçmuş gibi, yüzüme vuran sert ayaza atıyorum bu suçu. Ulan günlük neden her savaştan sonra kaybeden benmişim gibi hissediyorum?

 

Özledim seni bugün sebep yokken, uzansam hayallere dokunurum sandım bak yıllar geçmiş üstümüzden, hala ilk günkü gibi aklımdasın…

 

 

Neyse günlük bak ne güzel bir şarkı çalıyor..Galiba birkaç defa daha dinleyip, çalışmaya çalışacağım. Merak etme ben bu halimle tez zamanda yine uğrarım. Şimdilik hoşça kal.

 

yorum
  1. amonamarth dedi ki:

    müzik dedin aklıma geldi melodic death metal dinlemysn tam çuvallarsın…SİL BAŞTAN!

Bir Cevap Yazın

