21.10.2010/03.09

Yayınlandı: Ekim 21, 2010 / açık günlük

Ben geldim günlük..Bugün garip bir şey oldu.. Uzun zamandır olmayan bir şey.. Galiba bu esaretten kurtuluyorum, daha doğrusu öyle hissettim.. Cumartesi günü bir şeyler olabilir.. Boşuna ümitlendirmek istemiyorum şimdi seni bide kendimi.. Ama ümitliyim sebebini bilmeyerek..

 

İçimde yine fırtınalar kopmaya başladı.. Acaba bunun gerçekten olmasını istiyor muyum?

Hiçbir şeyden emin değilim.. Bir yanım bağlı kalmak istiyor bir yanım özgür.. Bakalım hayat bu sefer nasıl bir yol getirecek önüme,önümüze..Tek isteğim daha iyi olabileceğim bir düzen.. Hadi bakalım, bekleyelim ve görelim.. Bu defa ne olacak..

 

Neyse günlük bundan başka pek değişen bir şey yok.. Yine özledim bugün.. Ona yakın birkaç kişiyle konuştum, iyi hissettirdi her zaman ki gibi.. Böyle mi devam edecek hiç bilmiyorum.. Ama şimdilik şikayetçi değilim..

 

Ben gelirim yine.. Benim onu özlediğim gibi özle beni..

yorum
  1. wioletrains dedi ki:

    bakk günlükçü cokk ii yazıosnn sen hep aşık kalki yetenegn gitmesnn :))

  2. ıssızzz dedi ki:

    umut.. aslında bi yandan ii bi yandan kötü ama olsun insanı ii hissettryosa bu güzeldir.. umarım umutlarımız bizi doğru yola götürür..

  3. gunlukcu dedi ki:

    emrinize amadeyim 🙂 zaten vazgeçebilseydim böyle olmazdı ki hiçbir şeyy

  4. son_nokta dedi ki:

    yüregine saglık gercekten harika bir site olmuş.şunu farkettim ruh ikizimsin:)başarılarının devamını dilerim..bir gün bir yerde karşılaşmak ve o karşılaşmanın bu günlükte yer bulmasını diliyorum…

Bir Cevap Yazın

