25.10.2010/02.20

Yayınlandı: Ekim 24, 2010 / açık günlük

ben geldim..bugün çok önemli şeyler oldu günlük..bugün onunla tekrar konuştuk..bugün yine araladım araya çektigim çarşafı..yine indiedim kalkanımı..yine ona güçsüzdüm..ama bugün o yaralı geldi..evet oda özlemişti..kızdım bagırdım çagırdım…kızdım..ama her ne kadar kızmış olsam bile yine duydugum için sesini çok mutluydum..

 

beni böldün! dedim..beni paramparça ettin..sustuu ..evet yaptım dedi..seni böldüm kii yaralarımı kapatıyım dedi bana..sustumm..benm ruhum yara bandı,onun ruhu yaralıydı..

 

bilmiyorum günlük..herşeye ragmen konuşmak güzeldi..yanıma gelecegini söyledi hayaller kurduk..bekliycem yarının ne getirecegini bilmedigim için bekliycem..yine ugrarım..

yorum
  1. ıssızzz dedi ki:

    umarım herşey çok daa güzel olur.. umarım yaralarınz iyileşir ikinznde..

Bir Cevap Yazın

