11.04.2011/05.38

Yayınlandı: Nisan 11, 2011 / açık günlük

ben geldim günlük.bu defa son kez geliyorum sana. çünkü bir karar verdim.artık onu istemiyorum hayatımda. açık ve net değil mi? değil işte  aq..

hissizleştim biliyormusun günlük. birşeyler istedim ve karşılığını alamadım sanki. tam 4 sene boyunca elimden geleni yaptım bunu ne o nede bir başkası inkar edemez. evet çok güzel günler de geçirdim onunla. çoğu şeyden pişman da olmadım ama hissizleştim be günlük. nefret bile edemiyorum ondan ! sorsan söylecek adam gibi bi nedenim bile yok.ama birikmiş içimde bir sürü şey. moral bozmayayım,kavga çıkmasın diye içime atmışım herşeyi.içim şişmiş.ne yapsam olmaz artık..

şimdi ne yapmam gerek hiç bilmiyorum.ama ne yapmayacağımı çok iyi biliyorum artık.4 senede birkaç bişey öğrendik herhalde eşşek değiliz.. kimseye deger vermeyecem mesela. hiç plan yapmayacam..hayal kurmayacam ulan hayal ! yanıma gelse demiyecem mesela! yada öyle şeyler.. en önemlisi fedakarlık yapmayacağım babamın ogluna bile. çünkü hayat bu karşı taraftakinin suçu olmasa bile fedakarlık yapınca çıkarır acısını. zaten doganın kanunu degil mi bu. güçlüysen ayakta kalırsın,ve ne kadar zalimsen o kadar güçlüsün…

”son birkaç söz sana  güzelim.. seni hep sevdim.. ama artık sevmek istemiyorum.dürüst olacağım.aptalca klişe laflar kullanmayacağım.ve üzmemeye de çalışmayacağım çünkü bunu üzmeden anlatamam sana.bin defa ayrılıp barıştık.hep sana umut veren ben oldum geleceğimize dair.güzel günler geçireceğimize dair.bunun hayalini kurdum hep vede çabaladım..sende elinden geleni yaptın biliyorum..ama ben umudumu kaybettim biz asla biz olamayacağız..engelleri aştıkça yenileri geliyor önümüze..çok yoruldum biliyorum sende çok yorgunsun..çünkü birbirimizi harcıyoruz hep.ilerlemek için eksilmemiz gerekiyor.büyüdük artık ve masallara inanmamamız lazım artık,her ne kadar büyülü ve mükemmel olsalar bile.genç yaşta çok yük kaldırmak zorun kaldık ve çok sorumluluk bindi üstümüze. özlemenin ne olduğunu birlikte öğrendik,sevmeyi nasıl birbirimizden öğrendiysek..”

Umarım bir daha görmem seni bir yerlerde.. Sana dayanamam biliyorsun sen zaten. bu yüzden son defa söyleyeceğim seni sevdiğimi ve çıkıp gideceğim dünyandan. hep mutlu ol.

Seni Seviyorum.Hoşçakal.

Bir Yanıt Bırakın

