Seni Özlemeyi Seviyorum..

Yayınlandı: Mayıs 22, 2011 / Günlük Dışı

seni özlemeyi seviyorum ben
sen yokken seni düşünmeyi..
biliyorum bir gelecek yok bize ait,ama geçmişi düşünmeyi seviyorum ben herşeye ragmen..
kısıtla zamanlardaki kaçak buluşmalarımızı..
hep bir yere yetişmek için atılmış telaşlı adımlarımızı seviyorum ben..
yagmur altına yürümeyi seviyorum,sen yokken bile yanımda..
biliyorum çünkü yagmur sanada damlıyor usulca,başka bir yerde..belki,belki aynı anda…
soguk günlerde elini tutmayı özlüyorum,her gün degil ama sadece soguk günlerde..hani çok üşürdün ya elimi hiç bırakmayacak gibi tutardın ondan işte..
sen yokken seninle konuşmayı çok seviyorum.tartışmadan öyle güzel konuşuyoruz ki inanamazsın.
hayatın seni benden alması koymuyor artık bana, çünkü ben seni yinede seviyorum..
aslında yeni farkettim..yoklugunu senden daha çok seviyorum..
kızma seni özlemeyi seviyorum ben.çünkü yoklugun daha az acıtıyor,varlıgından…

S.H.A

yorum
  1. paranormal dedi ki:

    yok böyle birşey ya. tebrikler benim durumum dışardan bakan birisi gibi betimlemişsiniz..

  2. gunlukcu dedi ki:

    dediğim hayatta herkes aynı şeyleri yaşıyor aslında..sadece birbirimizden haberimiz yok.. begenmenize sevindim.

  3. mzgndnz dedi ki:

    çok şahane olmuş tebrikler.

Bir Cevap Yazın

