ben normalim.

Yayınlandı: Aralık 14, 2011 / Günlük Dışı

ben geldim günlük.epey olmuştu gelmeyeli toparlanndım işte jilet gibiyim desem yeridir hani 🙂 her neyse günlük öncelikle anlaşalım, onun gelmedim bu defa dahada gelmem onun için bu konuda soru sormak yok tamm mı ?
neyse sonnrasında ben degiştim günnlük ama eskiye döndüm.. yani iyileştim bi bakıma. onnu diyecektim sana kalıp gibi bi adamım ben artık realistim. egriler ve dgrular vardır artık hayatımda..ona göre davrannıcam bundan sonra. neyse günlük ugrarım bu ara yannına anlatacaklarım var zaten 🙂 şimdilik dikkat et günlük,kimselere karışma…

Bir Yanıt Bırakın

