kışın tam ortasında sarhoş bir yalnızlık kasabası…

Yayınlandı: Ocak 8, 2012 / Günlük Dışı

Kulağıma çalınıyor son günlerde, bana taktığın bunca sıfat. Anlam veremiyorum, ha üzülmüyorum değil.  Zoruma gidiyor ama daha çok… Galiba bunun için uğraşıyorsun epey de başarılısın, tebrik ederim. Neyse. Kendim için bir ağıt yakmalıyım, ne de olsa ben öldükten sonra hiç kimse olmayacak yanımda.

Senden sonra öz güvenimde  anlam veremediğim bir artış oldu. Yapacağım dediğim her şeyi yaptım mesela. Olması gereken her şey olması gerektiği gibiydi ve her şey yolunda gitti bir süre, her şeye rağmen. Ama bir eksiklik vardı… Şu aciz bünyemin sorunsuzluğa alışamamış olması mıydı asıl sorun, yoksa giderken içimde yarattığın boşluğun patlama noktasına gelip, tenimi içeriden jilet çizikleriyle açmasını mı beklemiştim bilmiyordum. Hala da emin değilim. Ama olan olmuştu. O eski, tanıdık, uykusuz, aç ve mide bulantılı bitmez tükenmez karanlık uzun gecelere yeniden merhaba demiştim. Ve karanlık çökmüştü, eskiden olduğu gibi sigaramın közünün aydınlatabildiği kadar aydınlıktı dünyam. Öz güvenim kaybolmuştu tekrar ve bu öz güven yüzünden uzaklaştırdığım insanlarda yoktu artık yanımda. Yalnızdım anlayacağın. Yapayalnız… Zaten bu yüzden geldim sana, defalarca kovulduğum kutsal mabedime..  

O kadar uzağım ki şuan kendimden, uzun zamandır aklımda olan intihar fikrini bile eyleme dökemiyorum… Kendime geri gelmem gerek, bunu biliyorum ama bir türlü kendime gelemiyorum.. Affet sana küfürler ediyorum bu yüzden, sonra kendimi cezalandırıyorum bunlar için. Çok uzattım yine oysa defalarca provasını yapmıştım. Ama o kadar güzel uyuyorsun ki, birazda daha kalmak için çözülüyor dilim yanında. Artık gitmem gerek, sadece seni hala seviyorum…

 

Görsel

Bir Cevap Yazın

