07.05.2012/06.31

Yayınlandı: Mayıs 7, 2012 / açık günlük

merhaba kadim yoldaş. çok oldu gelmeyeli sana. güçsüz de değildim güçlüde yada kararlı veya karasız. o eski triplerimden arındım şuan ama daha önce olmadığım kadar ilgi sizim kendi hayatıma. kanepede uyuyorum ve açlık tüm midemi eritmediği sürece pek yediğimde sayılmaz. tabi bunun sebebi ”tek” değil eskisi gibi. proje falan yapıyorum, hüzün kovan kuşu dinliyorum ve daha bir sürü atraksiyon yaşıyorum hayatımda. şunu en baştan söyleyeyim mutsuz değilim, bazı zamanlar gülümsüyorum bile. ama garip bir durumdayım yahu. bir türlü toparlanamadım. aslında toparlandım daha doğrusu öyle değil bak sadece bir şeyler yanlış sanki. ve bir şeyler yalnız. keyif almıyorum yaşadığım hayattan. hep aynı sonu hazırlıyorum kendime ve hep aynı tarifi hazırlıyorum. nerede olduğuma emin değilim ve neden burada olduğumu da hiç bilmiyorum. kalkıp gidesim var. ” ben geldim ” diyesim var. ama… ” ama”sı da var. ben normal değilim bunu defalarca söyledim kendime, dedim bak normal değilim ben. normal gibi davranmaktan vazgeçtim sonunda gerçek yüzümü gören herkes acıdı bana… maskelerin gizlediği bu itici kişilik kavram kargaşalarına sebep oldu çevremdeki insanlar arasında. haliyle uzaklaştılar benden. çok sevindim bu duruma. özgürlük ve yalnızlığın ne kadar yakın arkadaş olduğunu keşfetmeme aracı oldu yaşadıklarım. dedim ya mutsuz değilim daha farkındayım her şeyin şimdi.yıllardır hayalini kurduğum, her şeyi göze aldığım, uğrunda ağır bedeller ödediğim yerde miyim acaba ? değilim. ama bana ait bir yerdeyim . başka bir bünyede kurduğum mabedimi, bünyelerin sebepsiz ayrılma isteklerini göz önünde bulundurarak kendimde yeniden inşa ettim bir nevi… şimdilik her şey daha iyi, ve geçen her günün ardında iyileşiyorum. özlem duyduğum bir histi. şimdi ise sabırsızlanıyorum , zamanın geçmeme huyunu benim için tolere edebileceğini umuyorum. belki bu şekilde daha hızlı-tam anlamıyla-yeniden ben olabilirim diye. neyse günlük uykum geldi. uyuyayım ki güzel bir akşam üstüne uyanayım yada öyle bir şeye işte. hoşça kal. aklıma geldiğinde gelirim yine.

Bir Cevap Yazın

